Версія для друку

Робототехніка

  • 21 трав. 2018

У гуртку «Робототехніка» учні власноруч конструюють, будують діючі пристрої і моделі, вони оволодівають знаннями з інформаційних технологій, електротехніки та електроніки.

Діти обирають мету – створення свого корисного і цікавого робота.  Вони долучаються до STEM-освіти і отримують мотивацію для зацікавленого розуміння, навчання і проведення наукових досліджень з техніки, природознавства, математики.

Молодші школярі на початковому рівні формують змістовне уявлення про функції робота, його прикладне спрямування, вивчають програмування і вчаться мислити алгоритмічно.

Матеріально-технічна база напряму робототехніки складається з лабораторій і класів, які комплексно оснащено. В них є умови для групової, індивідуальної роботи, навчання і проведення семінарів.

 
Чашка Юрій Михайлович

Чашка
Юрій Михайлович

Початковий рівень

  • Розвиток уявлення про прикладне використання роботів;
  • Алгоритмізація функцій поведінки роботів;
  • Програмне моделювання роботів на мові програмування Scratch;
  • Основи електроніки, знайомство з електричним струмом;
  • Поглиблення знань з окремих розділів механіки, математики. Початкові навички проектування та конструювання механізмів роботів. Участь у масових заходах: змаганнях, конкурсах, виставках, конференціях.

Базовий рівень

  • Поглиблення знань з окремих розділів електроніки, математики, програмування;
  • Вивчення технічних характеристик і принципу дії електронних пристроїв на базі плати Arduino;
  • Вивчення елементів програмування і роботи з пристроями на базі Arduino;
  • Виготовлення спортивних моделей роботів для участі у масових заходах: змаганнях, конкурсах, виставках, конференціях.

Вищий рівень

  • Поглиблення знань з розділів аналогової і цифрової електроніки, управління, програмування;
  • Вивчення технічних засобів і методів тестування мікроконтролерних і електромеханічних комплектів;
  • Вивчення програмування і проектування мікроконтролерних пристроїв;
  • Проведення наукових досліджень і виготовлення обладнання для роботів;
  • Участь у масових заходах: змаганнях, конкурсах, виставках, конференціях.

Хоріщенко Олександр Андрійович

Хоріщенко
Олександр Андрійович

Початковий рівень

  • Знайомство з будовою роботів, принципами роботи окремих їх частин;
  • Основи алгоритмізації та програмування на основі візуальних мов (Scratch, Snap!, mBlock тощо);
  • Знайомство з мікроконтролером Arduino, датчиками та моторами;
  • Програмування мікроконтролера за допомогою середовищ програмування S4A, Snap4Arduino тощо.

Базовий рівень

  • Конструкції роботів;
  • Елементи програмування мовою С++, робота у середовищі програмування Arduino IDE;
  • Робота з датчиками та обробка сигналів;
  • Двигуни та сервоприводи, принципи їх роботи та особливості застосування у механізмах;
  • 3D-моделювання, макетування та 3D-друк;
  • Проектування, конструювання та програмування роботів.

Петрова Юлія Володимирівна

Початковий рівень

  • Основи електроніки;
  • Програмування на Scratch;
  • Програмування Arduino з використанням Scratch;
  • Основи механіки.

Базовий рівень

  • Програмування Arduino з використанням Scratch;
  • Програмування Arduino з використанням Arduino ide;
  • Програмування контролерів з використанням Scratch;
  • Програмування контролерів з використанням Arduino Ide;
  • Основи теорії механізмів і машин.